logo autolease

Toyota Leasen

Lease jouw eigen Toyota snel bij Autolease.nl

38 Toyota om te leasen
Sorteren op:
Nieuwe auto's
Toyota Camry
Toyota Camry
€851
2022
Automatic
gas
Een mooie Toyota Camry is de private lease voor 851 per maand. Prijs vanaf : 851 Bij : 60 maanden en 12000 KM per jaar Energielabel : A Brandstof : gas transmissie : automatic
per maand €851
Toyota RAV4
Toyota RAV4
€788
2022
Automatic
gas
Een mooie Toyota RAV4 is de private lease voor 788 per maand. Prijs vanaf : 788 Bij : 60 maanden en 12000 KM per jaar Energielabel : A Brandstof : gas transmissie : automatic
per maand €788
Toyota Yaris Cross
Toyota Yaris Cross
€549
2022
Automatic
gas
Een mooie Toyota Yaris is de private lease voor 549 per maand. Prijs vanaf : 549 Bij : 60 maanden en 12000 KM per jaar Energielabel : A Brandstof : gas transmissie : automatic
per maand €549
Toyota Corolla Touring Sports
Toyota Corolla Touring Sports
€689
2022
Automatic
gas
Een mooie Toyota Corolla is de private lease voor 689 per maand. Prijs vanaf : 689 Bij : 60 maanden en 12000 KM per jaar Energielabel : A Brandstof : gas transmissie : automatic
per maand €689
Toyota Corolla Touring Sports
Toyota Corolla Touring Sports
€593
2022
Automatic
gas
Een mooie Toyota Corolla is de private lease voor 593 per maand. Prijs vanaf : 593 Bij : 60 maanden en 12000 KM per jaar Energielabel : A Brandstof : gas transmissie : automatic
per maand €593
Filters
Results Clear all
Merk
Merk
Model
Model
Carrosserie
Carrosserie
Leasesoort
Leasesoort
Bijtelling
Bijtelling
Brandstof
Brandstof
Transmissie
Transmissie
Clear all
Meer filters
Compare

Toyota Lease

Een nieuwe Toyota leasen is eenvoudiger dan u denkt. Zonder dat u zelfs maar van de bank af hoeft te komen, kunt u het aanbod bekijken, een offerte aanvragen, een passende overeenkomst afsluiten en een snelle levering regelen bij de verkoper van uw keuze.  

Wanneer u door de selectie van auto’s bladert, is de prijs die u ziet, de prijs die u betaalt op basis van 60 maanden. Door een eigen selectie te maken kan je dat eenvoudig aanpassen.

 

Toyota Lease auto

Toyota is een van ’s werelds grootste automerken en heeft naam gemaakt als leverancier van het op twee na betrouwbaarste ding, na de dood en belastingen.

En ja, veel van deze voertuigen waren ongeveer even interessant als een prospectus voor een investeerder in een enveloppenfabriek. Maar voor een nog groter aantal kopers is een auto een werktuig, een toestel en een vervoermiddel, en het idee om eigenzinnigheid en emotie te verkiezen boven functionaliteit en betrouwbaarheid is te vergelijken met het kiezen van een broodrooster met racestrepen, ook al brandt het brood aan de ene kant aan en laat het de andere onaangeroerd.

Toyota is in 1937 als vennootschap opgericht, maar begon al in 1936 auto’s te maken als dochteronderneming van een textielbedrijf. Zoals u doet. En nee, deze auto’s waren niet gemaakt van vlas of iets dergelijks – in feite leken ze griezelig veel op de Amerikaanse en Europese auto’s van die tijd. Imitatie is de oprechtste vorm van vleierij en zo.

 

Zelfs als we het bij Toyota’s laten, en niet elke taart onderzoeken waar Toyota een vinger in de pap heeft (zoals Subaru, Suzuki, Isuzu en Mazda) of zelfs een hele vuist (Hino, Daihatsu en Lexus), kunnen bijna 30 landen aanspraak maken op het bouwen van een of andere vorm van Toyota.

Wat het aantal per jaar gebouwde auto’s betreft, vermeldt Toyota alleen productiecijfers met Lexus inbegrepen, waarbij zij dit wegwuift met een of andere onzin over “wij zijn eigenlijk eigenaar van Lexus en bouwen al zijn auto’s, dus moet het waarschijnlijk meetellen”, of zoiets. Hoe dan ook, het getal waar je op zit te wachten is negen miljoen auto’s, in één enkel jaar. Zo, genoeg.

 

 

 

Wel, dat is een lange en steeds veranderende lijst, maar u kent zeker de grote spelers in Toyota’s gamma, zoals de Corolla, Camry, Hilux en Land Cruiser. Yep, de Prius staat niet in die lijst, met zijn schamele vier of vijf miljoen verkopen; deze lijst is gereserveerd voor degenen met ten minste 10 miljoen verkopen, en de Land Cruiser dweilt zijn voorhoofd, omdat hij in 2019 net in de club is gekomen. De Corolla? Die is al jaren geleden de 45 miljoen gepasseerd, schat. Probeer het bij te houden.

 

 

Dat hangt echt van je markt af. Als je in een land woont dat op die handenwringende manier als “ontwikkelingsland” wordt omschreven, dan zul je bijna zeker toegang hebben tot een auto die een vorm van Toyota-investering en -techniek heeft gehad voor een stuk goedkoper dan waar we het nu over gaan hebben. In het Verenigd Koninkrijk is dat de Aygo, een piepkleine stadsauto die minder dan 10.000 pond kost.

In termen van grote geld Toyota’s, je bent over het algemeen op zoek naar Lexus. Maar laten we dat voor een andere keer, want er is een Toyota-badged, zo niet volledig gebouwd, auto die zal een flinke hap van uw bankrekening te eisen zonder zelfs te proberen. Ja, vrienden, het is de BMW Z4 … eh, Toyota Supra, op meer dan 50.000 foto’s van het hoofd van de koningin.

 

Nogmaals, dat zal de Supra zijn, althans in termen van wegauto’s. Als je echte, oh-mijn-woord, fysica-mag-niet-gebroken-worden-maar-mijn-hoofd-is snelheid wilt, kijk dan maar naar een van Toyota’s TS racers.

We herinnerden ons hoe de TS010 werd getest op het Australische circuit Eastern Creek, hoe hij zich zonder te remmen in de eerste bocht boorde en ’s werelds meest vuurbalongeluk verwachtte. In plaats daarvan bleef hij hangen als een soort hybride van klittenband en araldiet en schoot hij de bocht om voordat we klaar waren met vloeken. Geloof ons, kinderen, de mensen bij Toyota weten hoe ze interessante auto’s moeten maken. Het is gewoon omdat je veel betrouwbare auto’s nodig hebt dat ze zich terugtrekken op het handvat voor de weg-rijden spul.

 

 

Dus dat is naast het worden van ’s werelds grootste autofabrikant? Sheesh, herinner ons eraan dat we niet moeten proberen indruk op je te maken.

Kiichiro Toyoda werd in 2018 opgenomen in de Automotive Hall of Fame in Amerika… is dat genoeg om indruk op je te maken?

 

Dat zou waarschijnlijk zijn toen het meer dan een miljard dollar moest betalen en strafrechtelijke aanklachten kreeg naar aanleiding van een reeks gevallen van onbedoelde acceleratie in de Verenigde Staten. Volgens een persbericht van het Ministerie van Justitie was Toyota niet snel genoeg om een van de oorzaken aan te pakken toen die zich voor het eerst voordeed, en verborg het vervolgens een tweede probleem dat ook onbedoelde acceleratie veroorzaakte voor de National Highway Traffic Safety Administration. Deze beslissingen, en er is geen leuke manier om dit te zeggen, kosten levens. En dan 1,2 miljard dollar.

 

 

Um, wat dacht je van die keer dat ze besloten een hele stad te bouwen? Ja, niet tevreden met het feit dat er al een Toyota stad was in Aichi Prefectuur, besloot Toyota een stad van 175 hectare te bouwen in de schaduw van de berg Fuji.

We zouden er graag heen gaan als het opengaat – laat ons gewoon Howard Hughes bellen en vragen of we de Spruce Goose mogen lenen.

 

Toyota heeft al sinds de jaren 1930 conceptcars gemaakt, dus het is een lastige klus om de beste te kiezen – maar de Toyota Alessandro Volta heeft zeker een sterke troef in handen.

Zoals de naam misschien al doet vermoeden, werkt de Alessandro Volta op batterijen. De oude Alex is de reden waarom we batterijen hebben (en waarom we elektrische potentiaal in volt aanduiden) en hij is dus een van die historisch behoorlijk nuttige mensen.

Dus wat is een betere manier om zijn prestaties te eren met een 400 pk hybride sportwagen, ontworpen door landgenoot Giorgetto Giugiaro en gemaakt van koolstofvezel om niet op een Zenvo te lijken? Of moeten we zeggen dat de Zenvo op de Volta lijkt, aangezien de Toyota in 2004 uitkwam en de vurige Deense supercar in 2009?

 

 

Heb je je ooit afgevraagd waarom het bedrijf Toyota heet, maar de achternaam van de oprichters Toyoda is? Geen wonder meer: om Toyoda in Katakana (het Japanse schrift dat wordt gebruikt voor technische termen, bedrijven en leenwoorden uit andere talen) te schrijven, zijn tien pennenstreken nodig, terwijl Toyota er acht nodig heeft, omdat de twee diakritische tekens die de ‘da’-klank onderscheiden van de ’ta’-klank van de wortel, niet nodig zijn. Dank je, middelbare school Japans, voor die ene. En waarom wilde de Toyoda familie acht letters? Acht is een geluksgetal in Japan. En eenvoudiger in een logo.

Oh, en voor ze in de auto-industrie stapten, maakte de Toyoda familie automatische weefgetouwen voor de kleding- en textielindustrie. Dus dat zijn twee licht interessante feiten, wat, volgens Top Gear wiskunde, gelijk staat aan één echt interessante.

 

Toyota Leasen
Voorstel aanvragen
Toyota Leasen