Mercedes A-klasse Leasen Mercedes C-klasse Leasen Mercedes B-klasse Leasen Mercedes CLA Leasen Mercedes Sprinter Leasen Mercedes E-klasse Leasen Mercedes Vito Leasen Mercedes GLC Leasen Mercedes GLA Leasen Mercedes V-klasse Leasen Mercedes GLE Leasen Mercedes S-klasse Leasen Mercedes EQC Leasen Mercedes AMG GT Leasen Mercedes G-klasse Leasen Mercedes CLS Leasen Mercedes Citan Leasen Mercedes SLC Leasen Mercedes GLS Leasen
Een nieuwe Mercedes leasen is eenvoudiger dan u denkt. Zonder dat u zelfs maar van de bank af hoeft te komen. Aanschouw het omvangrijke aanbod van Mercedes Lease op onze site.
Â
Wanneer u door de selectie van Mercedes Lease bladert, is de prijs die u ziet, de prijs die u betaalt op basis van 60 maanden. U kunt de selectie naar uw wens aanpassen op de pagina.
Â
Nadat u het aanbod heeft bekeken van Lease Mercedes is het aanvragen van de offerte, een passende overeenkomst afsluiten en een snelle levering regelen bij de verkoper van uw keuze een zeer kleine moeite!
Graag nemen wij u mee in de belevingswereld van Mercedes lease.
De bijgevoegde gids omvat de biografie van Mercedes. Hierbij komt u in aanraking met de veelzijdige geschiedenis van Mercedes en met de oorsprong van de bekende autotypes van Mercedes-Benz Lease. Eveneens wordt er aandacht gewijd aan revolutionaire gebeurtenissen van Mercedes en worden er allerlei technische ontwikkelingen onthuld van Mercedes Lease. Binnen de gids stuit u op linkjes naar vele, bijzondere Mercedes-Benz Lease Occasions…
Of u nu een keuze maakt voor Mercedes financial lease, Mercedes zakelijke lease of voor Mercedes private lease, u zult versteld staan van het verhaal van Mercedes. Veel leesgenot gewenst!
Mercedes-Benz is het meest waardevolle automerk ter wereld, dus eerlijk gezegd zijn we een beetje verbaasd dat u dit vraagt. Merc maakt een voertuig antwoord op zowat elke automotive vraag ooit gesteld, en heel wat die we niet zouden hebben gevraagd, zelfs als je onze voeten boven het vuur hield.
Mercedes-Benz is oud. Het begon als een verenigd bedrijf in 1924, toen Daimler en Benz hun krachten bundelden om Invader Zim te verslaan en de mensheid te herstellen op Aarde II. We zijn druk bezig dit verhaal op feiten te controleren en kunnen het bijwerken wanneer nieuwe informatie aan het licht komt.
Maar, zoals u waarschijnlijk wel weet, is Benz beroemd geworden omdat hij de auto als een levensvatbare vervoersoptie aan de wereld heeft voorgesteld door er 60 mijl mee rond Duitsland te rijden en onderweg in steden te stoppen. Dat gebeurde helemaal terug in 1888. Dus, zoals we al zeiden, oud.
Mercedessen worden, zoals je misschien al verwacht, in Duitsland gebouwd. Maar ze worden ook gebouwd in ongeveer elk land dat ooit een bankbiljet heeft gedrukt. Tot de grotere fabrieken behoren die in Oost-Londen (die in Zuid-Afrika, dus) en die bij Birmingham (die in Alabama in de VS). Los daarvan had men wel wat creatiever mogen zijn met de namen van deze fabrieken.
De G-Klasse wordt gebouwd in Oostenrijk door Magna-Steyr, al sinds bakkebaarden een ding waren, en er is een samenwerkingsverband tussen BAIC Motor en Benz in China, genaamd Beijing Benz. Er zijn nog veel meer partnerschappen en locaties, maar het is al laat en we zijn moe. Veel plaatsen. Je snapt de essentie.
In termen van totale productie, maakt Mercedes-Benz ongeveer 2,4 miljoen auto’s per jaar. Tel daar de rest van de portefeuille bij op (vrachtwagens, bussen, enzovoort) en je komt uit op drie miljoen Mercedessen per jaar. Het is goed om de koning te zijn, is het niet?
Eerlijk gezegd is het misschien makkelijker om op te sommen wat Mercedes allemaal niet bouwt. Cabines, crossovers, SUV’s, sedans, stationwagens, terreinwagens, bestelwagens, bussen, vrachtwagens, vrachtwagens en de Unimog, ook bekend als de wielen van hen die de Apocalyps hebben overleefd.
Vroeger was het heel eenvoudig om de auto’s van Mercedes van elkaar te onderscheiden – C-Klasse voor de kleine sedan en stationcar, E-Klasse voor de gezinsversie van beide, en dan de S-Klasse limousine. Maar dan Mercedes (en, toegegeven, andere fabrikanten) begon te mijnen naar niches – vierdeurs coupés, coupe crossovers, cabriolet SUV’s en uw-keus-deity weet wat nog meer – en bijna stortte de hele mijnschacht in op zichzelf. Het volstaat te zeggen dat u nog steeds gewone auto’s van Mercedes kunt kopen… en ongeveer alles wat u maar leuk vindt. Even terzijde: als een V8-aangedreven mild hybride coupé-SUV met wielen groter dan de meeste putdeksels u bevalt, zoek dan professionele hulp.
Als we het niet hebben over dochterondernemingen of partnerschappen of iets dergelijks, maar over een echte Mercedes-Benz, dan is dat de A-Klasse. Waarschijnlijk verkoopt hij daarom als zoete broodjes – je krijgt de badge, de bouwkwaliteit, het speelgoed en het cachet van een grotere Benz, maar dan in een stadsmodel met een stadsmodel prijs.
Maar, als de uitgesproken tegenstanders die we zijn, het is niet de Mercedes we zouden hebben. Verstandig geld zegt iets in het midden van de C-Klasse bereik. Een beetje verstandig geld zegt de top van het C-Klasse gamma in de C63 Estate. En voor een compleet idiote G-Wagen met AMG-uitrusting.
Maar voor pure, baldadige doolalligheid hoeft u niet verder te kijken dan de Mercedes-AMG One, die zo dicht bij de F1-wagen van Lewis Hamilton staat als uw gemiddelde (als volledig muntende) individu maar kan krijgen. Het heeft dezelfde basismotor als een F1-auto, zij het een afgestemd om daadwerkelijk te werken bij lage toerentallen en niet volledig lunchen zelf elke 500 mijl, en we verwachten dat het a) in principe slopen alle vooroordelen van wat een auto op de weg kan doen, b) hebben reserves van talent dat zal volledig onontgonnen door 90 procent van de bestuurders, en c) kost meer dan 2,25 miljoen euro. Dus, weet je, genoeg.
In termen van auto’s die op de openbare weg hebben gereden, is dat de W125 Rekordwagen, met een topsnelheid van 268 km/u. Die hij haalde in 1938. En dit feit verbaast ons absoluut op twee manieren – ten eerste, dat een auto uit de jaren 1930 erin slaagde een Bugatti Chiron-achtige topsnelheid te halen, en ten tweede, dat Mercedes die snelheid sindsdien niet meer heeft verbeterd. Zeker, de C111 haalde 12 uur achter elkaar 195 km/u rond Nardo – en deed daarbij ongeveer 14mpg, zoals het verhaal gaat – maar de eer voor topsnelheid gaat nog steeds naar de Rekordwagen. Zoals het hoort, met zo’n naam.
Al in 1939 waren er plannen om nog sneller te gaan, met de Mercedes-Benz T80, een angstaanjagend, op een oorlogsvliegtuig lijkend apparaat, ontworpen door Ferdinand Porsche, dat drie assen had en meer vermogen dan een kernreactor. Hij werd klaargestoomd om de 450 km/u te overschrijden, maar in 1939 gebeurden er een paar andere dingen die de aandacht van Duitsland op andere zaken vestigden. Terugkijkend, hadden we de Speed Record auto gehad, bedankt.
Mercedes-Benz heeft in bijna alles uitgeblonken – snelheidsrecords, openwielraces, enduranceraces, rally’s, rallyraids, betrouwbaarheidsproeven… noem maar op. Er is waarschijnlijk ook nog ergens een Mercedes driftauto te vinden en een SLK in Gymkhana. Dus het kiezen van een beste moment zou normaal gesproken vrij moeilijk zijn, gezien de aaneenschakeling van successen die een merk zo groot en zo krachtig heeft vergaard.
Maar als dat automerk de eerste was die een productieauto bouwde, is dat toch wel een beetje veel. Ja, de Benz Patent Motorwagen stond op de schouders van mannen als Nikolaus Otto, Rudolf Diesel, Nicholas-Joseph Cugnot, Enrico Bernardi en Richard Trevithick, onder anderen. Maar dit was, zo niet auto Genesis, dan toch minstens Phil Collins’ eerste soloplaat. En, zo is ons verteld, even kakofonisch.
Er is een foto van een Duitse dictator die rondrijdt in een vierdeurs cabriolet van Mercedes, en dat voelt als een zwarte streep. Maar als we een cent kregen voor elke keer dat een of andere despoot een luxe auto kocht of zich toe-eigende, hadden we genoeg om ons eigen land te kopen en plat te walsen. Merc’s reputatie van luxe en betrouwbaarheid maakt het alleen maar populairder bij de Beste Leiders en El Jefes van de wereld.
We gaan verder. Mercedes is, tot op zekere hoogte, ook de reden waarom Zwitserland de autosport verbood, nadat Pierre Levegh’s afschuwelijke crash in een Mercedes 300 SLR 83 toeschouwers (en Levegh) doodde op Le Mans in 1955. Het was in alle opzichten een ongeluk dat elke constructeur had kunnen overkomen. En lakse veiligheidsnormen, vooral rond de pitstraat – waar geen barrière was tussen de pits en de start/finish rechte lijn – zijn de schuldige, niet Mercedes. Desondanks verbood Zwitserland in de nasleep van Le Mans 1955 de autosport voor vijf decennia en Mercedes trok zich tot 1989 volledig terug uit de autosport.
Daarnaast waren enkele auto’s van Mercedes verwikkeld in het dieselemissieschandaal van 2015, maar zeker niet in de mate van Volkswagen. En in de jaren negentig en begin jaren 2000 probeerde Mercedes kosten te besparen op zijn befaamde overgeconstrueerde auto’s, wat een corollaire dip in kwaliteit en levensduur tot gevolg had – quelle en inderdaad verrassing – wat resulteerde in een scramble om de kwaliteit weer op te pakken en zijn reputatie terug te winnen.
Dat is een beetje een moeilijke. Mercedes ‘dominantie van de Formule een is nu al zo lang dat de aanvankelijke verrassing van het kijken naar teams, zelf geen vreemden om de grid te regeren vanaf de voorkant, nu berust in het vechten om tafelresten.
Maar het is niet Mercedes F1, natuurlijk, het is Mercedes-AMG F1. En hier is onze stem voor de meest verrassende moment in de geschiedenis van Benz.
Zoals u waarschijnlijk weet, zijn er een heleboel tuning huizen die standaard fabrikant auto’s nemen en denken dat ze beter kunnen doen. Sommige kunnen dat echt niet, maar sommige – zoals AMG – kunnen dat absoluut wel. Dus wat doet Mercedes als het ziet dat zijn reeks stille, ultrabetrouwbare auto’s wordt omgetoverd tot monsterlijk krachtige V8-krachtpatsers? Nou, in het geval van Mercedes, omarmen, kopen AMG slot, voorraad en vat en maken het een officiële go-faster divisie, die zich uitstrekt helemaal van hot hatches tot de top van de autosport.
Dat zal de C111 zijn. Het is, zonder twijfel, een van de mooiste en meest bruikbare concept cars aller tijden.
Ja, we zeiden meest bruikbare. Waar de meeste conceptauto’s worden ingezet voor wat foto’s en een rondje langs een paar autoshows (nou ja, in ieder geval van voor 2020), was de C111 meer dan een lust voor het oog – het was een technische testbank. Mercedes testte alles, van nieuwe materialen en aerodynamica tot een hele reeks motoren, waaronder diesel- en rotatiemotoren. Oh, en regelmatig snelheidsrecords vestigen in Nardo. Ja, we zijn onder de indruk.
De allereerste autorit ooit werd ondernomen in een Mercedes-Benz, door Bertha Benz, op 5 augustus 1888.
Bertha Benz investeerde in het jonge bedrijf van Karl en steunde zijn inspanningen met de Patent Motorwagen met haar geld en vervolgens haar mechanische en marketing scherpzinnigheid. Maar het is haar eerste autorit die misschien wel het meest moedig is.
Zonder toestemming van de autoriteiten of medeweten van haar man, nam ze haar tienerzonen mee op ’s werelds eerste echte autorit. Autoreizen waren in die tijd technische demonstraties die een korte testrit maakten en weer terugkeerden naar hun plaats van herkomst. Maar Bertha wilde bekendheid geven aan de auto en bewijzen dat de creatie van haar en Karl een sensatie zou worden zodra ze aan het publiek werd voorgesteld.
En dus vertrokken Bertha en haar zonen van Mannheim naar Pforzheim, een afstand van ongeveer 65 mijl in die tijd. Onderweg vond ze remblokken uit – van leer, omdat de houten remmen tijdens de reis niet meer werkten – en ontdekte ze dat de tweeversnellingsbak van de Motorwagen een derde, hogere versnelling nodig had om heuvels te beklimmen, zodat haar zonen niet hoefden uit te stappen en te duwen. De motorwagen had niet genoeg benzine om de reis te maken en aangezien auto’s nog niet echt bestonden, waren er ook geen benzinestations. Onaangedaan stopte Bertha bij een apotheek in Wiesloch en kocht een paar liter van een laboratoriumoplosmiddel, ligroïne genaamd, dat voor het grootste deel uit octaan en heptaan bestaat, vulde de auto weer en ging op weg. Die apotheek staat nu trouwens bekend als ’s werelds eerste benzinestation.
In uitzonderlijke gevallen kiest een onderneming ervoor om voor langere tijd een leasecontract aan te gaan waardoor het aanschafbedrag niet onmiddellijk voorhanden hoeft te zijn. Dat maakt Mercedes financiële leasing voor diverse bedrijven vele malen aangenamer:
– Wanneer u als klant gunstigere financiële condities wilt scheppen;
– Wanneer u een noodzakelijke aankoop voor uw onderneming behoeft maar niet voldoende kapitaal op op korte termijn tot beschikking heeft.
Samenvattend, Autolease.nl biedt binnen de overeenkomst van Mercedes financial lease´ de mogelijkheid om in een superbe en veelzijdig luxueuze Mercedes-Benz lease te stappen en te genieten van het comfort wat Mercedes-Benz Financial lease biedt.
De Mercedes wordt als een investering door een leasebedrijf ingekocht. Een zakelijke lease- overeenkomst draagt eraan bij dat u op termijn eigenaar kunt worden van de Mercedes-Benz. U kunt er eveneens voor kiezen om de Mercedes-Benz enkel als bedrijfsmiddel te gebruiken.Â
Het meest interessante voordeel van Mercedes zakelijk leasen is dat het aankoopbedrag gespreid mag worden afgelost. En dat maakt zakelijk rijden nog leuker!
Voor een maandelijks tarief zit jij achter het stuur van een echte Mercedes-Benz middels een Mercedes Private leasecontract of een Mercedes Privé lease- overeenkomst. Deze uiterst aangename regeling wordt mogelijk gemaakt door Autolease.nl: Op enkele variabele kosten na zoals brandstofkosten zijn de maandelijkse lasten gedekt binnen Mercedes Private Lease.
Als u helaas onverwacht motorpech heeft en per direct een vervangend vervoermiddel nodig heeft, dan heeft u geluk met onze bijzondere regeling: ‘Mercedes Occasion Private Lease’ of ‘Mercedes-Benz Occasion Private Lease’