logo autolease

Skoda Leasen

Lease jouw eigen Skoda eenvoudig bij Autolease.nl

1 Skoda's om te leasen
Sorteren op:
Nieuwe auto's
Škoda Kodiaq 1.4 TSI Style
Škoda Kodiaq 1.4 TSI Style
€566
2018
67.512km
Handbak
Benzine
Deze Škoda Kodiaq uit 2018 in de uitvoering Kodiaq is een fantastische wagen. Deze SUV met 5 deuren is een benzine uitvoering en heeft een handbak. Lease deze Škoda al voor € 566,- per maand (nieuwprijs € € 37.152!), de kilometerstand van deze Kodiaq is 67.512.
per maand €566
Filters
Results Clear all
Merk
Merk
Model
Model
Carrosserie
Carrosserie
Leasesoort
Leasesoort
Bijtelling
Bijtelling
Brandstof
Brandstof
Transmissie
Transmissie
Clear all
Meer filters
Compare

Skoda Lease

Een nieuwe Skoda leasen is eenvoudiger dan u denkt. Zonder dat u zelfs maar van de bank af hoeft te komen, kunt u het aanbod bekijken, een offerte aanvragen, een passende overeenkomst afsluiten en een snelle levering regelen bij de verkoper van uw keuze.

Wanneer u door de selectie van auto’s bladert, is de prijs die u ziet, de prijs die u betaalt op basis van 60 maanden. Door een eigen selectie te maken kan je dat eenvoudig aanpassen

Skoda Leaseauto

Waarom Autolease.nl

Een occasion kopen, één of meerdere auto’s leasen, nieuw of gebruikt, zakelijk of privé? Liever het wagenparkbeheer uitbesteden? LeasePlan heeft voor elke behoefte een oplossing op maat. Wij richten ons altijd op what’s next op het gebied van mobiliteit, zodat jij je kunt focussen op wat belangrijk is voor jou.

Waarom een Skoda leasen?

Wij denken mee in de beste oplossing voor jouw situatie en welke Skoda het best bij je past.
Grote keuze voor Skoda
Wij proberen zoveel mogelijk keuze te bieden.
Klantenservice aanwezig
Onze klantenservice helpt je altijd verder op weg.
Aanvullende diensten
Wil je graag hulp bij pech onderweg met je Skoda, ook die mogelijkheid bieden wij aan.
Financieel voordelig
Met verschillende aftrekposten kan een Skoda leasen een voordelige oplossing zijn.

Auto Lease

Voor vragen neem contact op

Maandag 9:00 – 13:00
Dinsdag 9:00 – 13:00
Woensdag 9:00 – 13:00
Donderdag 9:00 – 13:00
Vrijdag 9:00 – 13:00
Zaterdag 9:00 – 13:00
Zondag gesloten

You must add Google Maps API Key to display map

You can do it in the /wp-admin/ > Vehica Panel > Google Maps

Škoda Lease auto

Het verhaal van het in Tsjechië gevestigde Skoda begint op twee wielen. De oprichters, slotenmaker Václav Laurin en boekverkoper Václav Klement, begonnen halverwege de jaren 1890 met het maken van fietsen, en stapten in 1899 over op motorfietsen.

Uiteindelijk ging het duo in 1905 over op de productie van auto’s. De eerste was een tweezitter, de Voiturette A (foto), met een tweecilinder motor met 7 pk en een topsnelheid van ongeveer 25 km/u. De prijs? 3.600 Koruna. In het geld van vandaag is dat ongeveer 30.000 pond.

Na de Eerste Wereldoorlog fuseerde Laurin & Klement met machinebouwer en bewapeningsbedrijf Skoda Works tot Skoda Auto. Kort daarna werden de auto’s van Laurin & Klement bekend als Skoda’s.

Zoals te verwachten, staan de twee belangrijkste fabrieken van Skoda in de Tsjechische Republiek. In Mladá Boleslav en Kvasiny worden samen meer dan 900.000 auto’s per jaar gebouwd. Skoda is een van de grootste werkgevers van het land, en zijn producten zijn goed voor ongeveer negen procent van de totale export van het land.

Skoda’s worden ook gebouwd in Slowakije, India, Rusland en China, meestal in fabrieken die eigendom zijn van VW. Vorig jaar kondigde VW ook aan dat het een nieuwe Europese fabriek wilde bouwen om aan de vraag te kunnen voldoen.

De totale productie? Heel veel. In 2019 leverde het 1,24 miljoen voertuigen af, het zesde jaar op rij dat de fabrikant meer dan een miljoen voertuigen heeft afgeleverd. De Octavia gaat aan kop met iets meer dan 363.000 eenheden, meer dan het dubbele van de op een na beste Fabia. Het bedrijf heeft ook als doel om de totale leveringen tegen 2025 op te trekken tot twee miljoen per jaar. Pronkstukken.

 

 

 

OK, diep ademhalen.

In het Verenigd Koninkrijk bestaat het gamma uit de Citigo E-iV (de eerste volledig elektrische auto van het merk), twee gewone hatchbacks (de middelgrote Fabia en de iets grotere Scala), twee sedans (de best verkochte Octavia en de Superb) en HEEL VEEL SUV’s. In volgorde van grootte: Kamiq, Karoq, en Kodiaq. Oh, en de Fabia, Octavia en Superb zijn ook verkrijgbaar als stationwagen. Snap je het?

Skoda klanten zijn blijkbaar een van de meest tevreden mensen op aarde. Yep, dat klopt. Volgens de J.D. Power Dependability Study van vorig jaar is Skoda de op één na meest betrouwbare autofabrikant in Groot-Brittannië.

 

 

De Citigo mag dan de kleinste Skoda zijn, maar door zijn EV aandrijflijn is hij niet de goedkoopste. Dat is de Fabia hatch, die verkrijgbaar is vanaf £12.990. Onze gedachten? Goede prijs-kwaliteitverhouding, veel slimme details en verfijnde 1.0-liter TSI-motoren. Geen verrassing dat het een enorm populair model is. Lees de volledige review hier.

De duurste van de huidige line-up is de Kodiaq vRS, die begint vanaf £ 45.740. Wat krijg je daarvoor? Een 2,0-liter viercilinder diesel met twin-turbochargers. Het is ook de snelste zevenzitter op de Nürburging. Ontdek de volledige details hier.

Het is nog altijd iets minder dan Skoda’s duurste auto, een kogelvrije Superb Estate die £118.688 kost. De gepantserde auto heeft een speciaal versterkte passagierscel, kogelwerend glas en nog veel meer. U kunt het model hier in al zijn glorie bekijken.

 

Skoda’s topmodel, de toepasselijk genaamde Superb, spant de kroon dankzij een 268 pk sterke versie van dezelfde 2.0 TSI-motor die je in heel wat andere snelle producten van de VW Group vindt, plus vierwielaandrijving en een snel schakelende automatische versnellingsbak met dubbele koppeling. De acceleratie van 0 naar 100 km/u neemt slechts 5,6 seconden in beslag en de topsnelheid is begrensd op 155 km/u.

De Superb mag dan wel de snelste Skoda zijn die je kunt kopen, maar het is niet de snelste Skoda die er ooit is geweest. In 2011 wijzigde de Britse tak van het bedrijf een 2.0-liter Octavia vRS en haalde op de Bonneville Salt Flats een snelheid van maar liefst 227 km/u, waarmee een record werd gevestigd.

 

 

Ongetwijfeld de overname door de VW Group in 1991.

In die tijd was het merk het mikpunt van vele wrede grappen (hoe noem je een Skoda met een zonnedak? Een skip, enz.), en werd het geplaagd door problemen van slechte kwaliteit en onbetrouwbaarheid. Het gamma bestond uit twee modellen, en er werden slechts ongeveer 200.000 auto’s per jaar geproduceerd.

Spoel door naar vandaag, en Skoda biedt een uitgebreid gamma van echt zeer goede auto’s, produceert bijna twee miljoen voertuigen per jaar en is actief op meer dan 100 markten wereldwijd.

Hierop is maar één antwoord mogelijk – wie herinnert zich nog de levensgrote Skoda Fabia-taart? De ster van een TV-reclame uit 2007, kostte maar liefst 500.000 pond om in elkaar te zetten, en het kostte acht koks en modelbouwers tien dagen om te mixen, bakken en bouwen.

De taart woog anderhalve ton en bevatte zelfs een replica van een met Golden Syrup geoliede motor, Rice Krispies vormpjes en een snelheidsmeter van chocolade. Helaas werd hij tegen de tijd dat het filmen was afgelopen niet geschikt geacht voor menselijke consumptie. Wat een verspilling.

 

 

In 2002 introduceerde Skoda een tweedeurs coupé op de autoshow van Genève, genaamd de Tudor (naar de tweedeurs Tudor uit 1948). Gebaseerd op de Superb, maar met een verlaagd onderstel, een sportonderstel en een zescilinder motor, trok hij veel aandacht – te veel aandacht, zouden sommigen kunnen zeggen.

Tijdens een tentoonstelling in India raakte de auto op de een of andere manier ‘zoek’. Na een intensieve zoektocht door de autoriteiten werd hij enkele maanden later op een treinstation teruggevonden. De Tudor staat nu veilig opgeborgen (geketend, veronderstellen wij) in het Skoda Museum in Mladá Boleslav, waar hij vandaag kan worden bewonderd. Weet u, als u ooit in de buurt bent…

Ooit afgevraagd waar die bomen steeds vandaan komen, Tsjechen? Laat het ons uitleggen.

In 2007 kondigde Skoda aan dat het voor elk model dat in Tsjechië werd verkocht, een boom zou planten. Tegen het einde van 2018 hadden 820.000 bomen wortel geschoten in de Tsjechische bodem, in een gebied dat overeenkomt met ongeveer 260 voetbalvelden.

De regeling is bedoeld om de koolstofuitstoot in evenwicht te brengen en tegelijkertijd het personeel te betrekken, dat helpt bij het kiezen van de locaties die geschikt zijn voor het planten van de jonge boompjes en bij het plantproces.

De wereld redden, één Skoda tegelijk. Nice

 

Skoda Leasen
Voorstel aanvragen
Skoda Leasen