Ferrari Leasen

Lease jouw eigen Ferrari snel bij Autolease.nl

0 Ferrari om te leasen
Sorteren op:
Nieuwe auto's
Filters
Results Clear all
Model
Model
Carrosserie
Carrosserie
Leasesoort
Leasesoort
Bijtelling
Bijtelling
Brandstof
Brandstof
Transmissie
Transmissie
Clear all
Meer filters
Compare

Ferrari Lease

Een nieuwe Ferrari leasen is eenvoudiger dan u denkt. Zonder dat u zelfs maar van de bank af hoeft te komen, kunt u het aanbod bekijken, een offerte aanvragen, een passende overeenkomst afsluiten en een snelle levering regelen bij de verkoper van uw keuze.  

 

Wanneer u door de selectie van auto’s bladert, is de prijs die u ziet, de prijs die u betaalt op basis van 60 maanden. Door een eigen selectie te maken kan je dat eenvoudig aanpassen.

 
 

Ferrari Leaseauto

Een eigen Ferrari lease je eenvoudig met Autolease.nl
Met Autolease kun je snel een eenvoudige keuze maken met voor een Ferrari en met veel verschillende andere merken leaseauto's

Auto Lease

Voor vragen neem contact op

Maandag 9:00 – 13:00
Dinsdag 9:00 – 13:00
Woensdag 9:00 – 13:00
Donderdag 9:00 – 13:00
Vrijdag 9:00 – 13:00
Zaterdag 9:00 – 13:00
Zondag gesloten

You must add Google Maps API Key to display map

You can do it in the /wp-admin/ > Vehica Panel > Google Maps

Ferrari Lease auto

Mogelijk de grootste, meest legendarische fabrikant van snelle auto’s van allemaal, niet in het minst volgens Ferrari zelf.

 

Het mist misschien zelden een kans om zijn eigen legendarische status te verkondigen, maar Ferrari heeft genoeg te verkondigen. De Italiaanse fabrikant is niet alleen een van de meest herkenbare automerken ter wereld, maar een van de meest herkenbare merken, punt uit.

Dat zwart-op-gele paard is net zo iconisch als de Olympische ringen, de Nike swoosh of de Apple, eh, appel – en het siert enkele van de snelste, mooiste, belangrijkste, duurste auto’s uit de geschiedenis.

 

Dat paardenlogo heet trouwens officieel ‘cavallino rampante’, doorgaans vertaald als ‘steigerend paard’. Maar volgens het Italiaanse woordenboek van Top Gear kan ‘cavallino rampante’ ook worden vertaald als ‘doorzetpony’. Minder pakkend, op de een of andere manier.

1940. En ook 1947. Na de jaren 30 raceauto’s voor Alfa Romeo te hebben gemaakt, ging baas Enzo Ferrari in 1940 solo. Maar het duurde nog zeven jaar voordat Il Commendatore zijn eerste Ferrari-auto voor de weg had gemaakt, de 125 Sport uit 1947.

 

 

In de Ferrari fabriek. Die staat in de Noord-Italiaanse stad Maranello. In de regio Emilia-Romagna, waar ook Lamborghini, Maserati, Pagani en uitstekende balsamico-azijn vandaan komen.

 

 

Een stuk meer dan vroeger. In 2019 verkocht Ferrari wereldwijd iets meer dan 10 duizend auto’s, een nieuw jaarlijks verkooprecord.

 

Jarenlang beperkte Ferrari de jaarlijkse productie tot 7.000 auto’s om het merk te beschermen. “De exclusiviteit van Ferrari is fundamenteel”, zei voorzitter Luca Cordero di Montezemolo begin vorig decennium. “We hebben de beslissing genomen om minder auto’s te maken omdat we anders het risico lopen dat we te veel auto’s op de markt brengen.”

 

Maar sinds het in 2015 naar de beurs in New York werd gebracht, heeft Ferrari zich afgekeerd van die keep-em-wanting-more-strategie. Blijkt dat ‘potentiële klanten met enorme chequeboekjes’ aantrekkelijker zijn dan ‘het nevelige concept van exclusiviteit’.

 

Snelle. Op dit moment omvat Ferrari’s kerngamma vier modellen: de 488 (twee zitplaatsen, midden gemonteerde V8), de Portofino (twee zitplaatsen, voor gemonteerde V8, inklapbare hardtop), de 812 (twee zitplaatsen, voor gemonteerde V12) en de uitstekend links georiënteerde GTC4 (vier zitplaatsen, voor gemonteerde V8 of V12, vierwielaandrijving). Geen enkele is precies traag of precies goedkoop.

Er zijn nog veel meer Ferrari’s in de maak. De 488 zal binnenkort worden vervangen door de F8 Tributo, terwijl de Roma – in feite een zeer mooie hard-top Portofino, hoewel Ferrari liever niet dat je het zo noemt – komt in tempo, ook.

Net als de SF90, een hybride hypercar – Ferrari’s eerste plug-in, niet minder – die een 3,9-liter V8 en drie elektromotoren combineert voor een vermogen van iets minder dan 1.000 pk.

In tegenstelling tot de meeste andere top-end fabrikanten, heeft Ferrari tot nu toe de drang weerstaan om een SUV uit te brengen. Maar het is in de pijplijn, waarschijnlijk genaamd de Purosangue en waarschijnlijk zal het verdomd veel verkopen.

 

 

De spotgoedkope Portofino, van u voor slechts 164.000 pond op de weg. Naafkapjes en dennengeur luchtverfrisser niet inbegrepen.

 

Als u een Ferrari op uw oprit nodig heeft en u heeft geen 164.000 pond op de bank, dan kunt u een oude Mondial kopen voor minder dan 30.000 pond. Wij adviseren u dat niet te doen.

 

In termen van reguliere productie modellen, is het de V12 GTC4 Lusso, die begint bij £240,000. Maar als u snel genoeg was, en rijk genoeg, om uw naam op de bestellijst voor de SF90 Stradale te krijgen, zou u voor het voorrecht van minstens het dubbele zijn verlost.

Nog steeds niet duur genoeg voor u? Zwaai een cheque die groot genoeg is in de richting van Ferrari’s Special Projects (SP) divisie, en zij zullen een op maat gemaakte, eenmalige creatie voor u maken naar uw veeleisende zeven-cijferige smaak.

 

Maar als u zelfs meer dan dat wenst voor uw Ferrari, zult u oud willen worden. Zeven van de tien duurste auto’s die ooit op een veiling zijn verkocht, waren Ferrari’s, waaronder de duurste van het stel: een 250 GTO uit 1962 die in 2018 werd verkocht voor maar liefst 48 miljoen US dollar.

Als u iets wilt uit de jaren zestig, in goede staat en met een Ferrari-badge op de voorkant, moet u een paar Picasso’s uit uw verzameling verkopen.

 

Als je het hebt over acceleratie, dan is de LaFerrari – Ferrari’s meer dan 900 pk sterke hybride hypercar uit 2013 – de snelste, met een officiële tijd van 2,4 seconden van 0 naar 100 km/u. De LaFerrari kan ook aanspraak maken op de hoogste topsnelheid van alle Ferrari’s tot nu toe, een ruim voldoende snelheid van 218 km/u.

 

Maar het is eerlijk om te zeggen dat Ferrari nooit met dezelfde vurigheid heeft gestreefd naar massieve v-max als, laten we zeggen, Bugatti. Ferrari geeft veel meer om hoe snel zijn auto’s op een racecircuit gaan. Specifiek hoe snel ze zullen gaan rond Fiorano, zijn privé-testcircuit. Ferrari zegt dat de nieuwe SF90 Fiorano sneller rond zal gaan dan elk wegmodel tot nu toe, met een ronde van 1.19,0 meter, zeven tienden van een seconde sneller dan de LaFerrari.

 

Maar dat zijn alleen wegauto’s, natuurlijk. De snelste ronde ooit in Fiorano werd neergezet door M. Schumacher, een verschroeiende 56-seconde in… Ferrari’s F1-auto uit 2004.

Als je het over wegauto’s hebt, is het moeilijk om verder te kijken dan de F40. Deze auto, die in 1987 werd uitgebracht, was ’s werelds eerste auto met een topsnelheid van 160 km/u (hoeveel F40’s daadwerkelijk 160 km/u zouden halen is een ander verhaal, maar dat is waarschijnlijk een discussie voor een andere dag), en met zijn 2,9-liter twin-turbo V8-motor, zijn enorme gewicht en het volstrekte gebrek aan concessies op het gebied van comfort of slordig rijgedrag, blijft het misschien wel de beste superauto van allemaal, zelfs tot op de dag van vandaag.

 

Maar Ferrari ziet zichzelf graag als een race-outfit die daarnaast ook nog auto’s voor de weg bouwt, dus zijn meest gekoesterde successen zijn misschien wel op het circuit behaald.

Genoeg hoogtepunten om uit te kiezen hier, maar het is waarschijnlijk een toss-up tussen de Scuderia’s zes overwinningen op de draai bij de 24 uur van Le Mans tussen 1960 en 1965, en Michael Schumacher’s vijf back-to-back F1-coureurstitels met de Scuderia, tussen 2000 en 2004. Wanneer Ferrari wint, wint het groots.

 

Het kassucces van Le Mans 1966 zal een niet al te welkome herinnering zijn geweest aan hoe Ferrari’s dominantie van ’s werelds grootste 24-uurs race tot een abrupt einde kwam door toedoen van de heren Ford, Shelby en Miles. Nog steeds pijn in Maranello, dat een.

 

Meer recent, niet won een F1-titel sinds 2007 staat vrij hoog op de huidige Scuderia’s ’te repareren’ lijst, maar in ieder geval is het een magere periode ze hebben doorstaan met goede genade en zonder gooien al hun speelgoed uit de kinderwagen op een jaarlijkse basis.

 

Als het op wegauto’s aankomt, was Maranello’s meest beruchte dieptepunt van de afgelopen tijd de 348 uit 1989, een tweezitter met middenmotor die door voormalig Ferrari-baas Luca Montezemolo werd omschreven als ‘een van de slechtste Ferrari’s in de geschiedenis’. Niet iemand die zich inhoudt, grote Luca.

 

Toen hij in 2011 op de markt kwam, veroorzaakte de FF meer hoofdkrabben dan een uitbraak van luizen op een basisschool.

 

Niet alleen omdat de FF een stationwagen met vier zitplaatsen was (een soort van), niet alleen omdat hij een hersensmeltend vierwielaandrijvingssysteem had, compleet met tweede versnellingsbak, maar vooral omdat FF blijkbaar stond voor ‘Ferrari Four’. Waardoor het de… Ferrari Ferrari Four werd?

Geen wedstrijd hier. De Ferrari 512 Modulo uit 1970. Vijf liter V12 motor, een theoretische topsnelheid van 220 km/u… maar wat maakt dat uit, want hij heeft een verdomd luifeldak.

Dit was de toekomst die ons werd beloofd in de jaren zeventig. En we kregen de Nissan Juke in de plaats.

Als je een Ferrari badge wilt op iets dat geen auto is, zal Ferrari je dat iets verkopen.

Er zijn ongeveer twee dozijn Ferrari winkels gevestigd (meestal in vertrekhallen) over de hele wereld, gewijd aan het vrolijk verkopen van alles, van officiële Ferrari-branded manchetknopen tot officiële Ferrari-branded sleutelhangers tot officiële Ferrari-branded paraplu’s tot officiële Ferrari-branded teddy’s tot officiële Ferrari-branded hoedendozen.

 

Het bezit van een van deze artikelen zal met grote zekerheid aan de wereld aangeven dat u in feite niet de eigenaar bent van een echte Ferrari.

Ferrari Leasen
Voorstel aanvragen
Ferrari Leasen