BMW Leasen

Lease jouw eigen BMW eenvoudig bij Autolease.nl

57 BMW om te leasen
Sorteer op:
Nieuwe auto's
BMW iX3 Executive 74 kWh
€1.153
10km
Automaat
Electrisch
Deze BMW iX3 uit in de uitvoering iX3 is een geweldige auto. Deze SUV met 5 deuren is een electrisch uitvoering en heeft een automaat. Lease deze BMW al voor € 1153,- per maand (nieuwprijs € !), de kilometerstand van deze iX3 is 0.
per maand €1.153
BMW iX3 Executive 74 kWh
BMW iX3 Executive 74 kWh
€1.147
7km
Automaat
Electrisch
Deze BMW iX3 uit in de uitvoering iX3 is een geweldige wagen. Deze SUV met 5 deuren is een electrisch uitvoering en heeft een automaat. Lease deze BMW al voor € 1147,- per maand (nieuwprijs € !), de kilometerstand van deze iX3 is 7. Bekledingcode: KHSW
per maand €1.147
BMW iX3 High Executive
BMW iX3 High Executive
€1.282
7km
Automaat
Electrisch
Deze BMW iX3 uit in de uitvoering iX3 is een fantastische auto. Deze SUV met 5 deuren is een electrisch uitvoering en heeft een automaat. Lease deze BMW al voor € 1282,- per maand (nieuwprijs € !), de kilometerstand van deze iX3 is 7.
per maand €1.282
BMW iX3 High Executive
BMW iX3 High Executive
€1.255
15km
Automaat
Electrisch
Deze BMW iX3 uit in de uitvoering iX3 is een geweldige auto. Deze SUV met 5 deuren is een electrisch uitvoering en heeft een automaat. Lease deze BMW al voor € 1255,- per maand (nieuwprijs € !), de kilometerstand van deze iX3 is 15.
per maand €1.255
BMW iX3 High Executive
BMW iX3 High Executive
€1.252
2021
2.500km
Automaat
Electrisch
Deze BMW iX3 uit 2021 in de uitvoering iX3 is een fantastische wagen. Deze SUV met 5 deuren is een electrisch uitvoering en heeft een automaat. Lease deze BMW al voor € 1252,- per maand (nieuwprijs € !), de kilometerstand van deze iX3 is 2.500.
per maand €1.252
Filters
Resultaten Wis alles
Model
Model
Type
Type
Bijtelling
Bijtelling
Brandstof
Brandstof
Transmissie
Transmissie
Wis alles
Meer filters
Vergelijk

BMW Lease

Een nieuwe BMW leasen is eenvoudiger dan u denkt. Zonder dat u zelfs maar van de bank af hoeft te komen, kunt u het aanbod bekijken, een offerte aanvragen, een passende overeenkomst afsluiten en een snelle levering regelen bij de verkoper van uw keuze.  

Wanneer u door de selectie van auto’s bladert, is de prijs die u ziet, de prijs die u betaalt op basis van 60 maanden. Door een eigen selectie te maken kan je dat eenvoudig aanpassen.

Over BMW

Net als de koningin heeft BMW meerdere verjaardagen en Duits bloed. De initialen staan voor ´Bayerische Motoren Werke´ GmbH, Bayerische verwijst naar `Beierse´, Beieren is een vrijstaat van Duitsland. De oorsprong van BMW gaat terug tot 1913, het begint namelijk bij een bedrijf genaamd Rapp-Motorenwerke die vliegtuigmotoren produceerde tijdens de Eerste Wereldoorlog. U kunt vast wel raden voor welke partij deze vliegtuigmotoren werden geproduceerd, zeker nu u weet waar de propeller op de badge vandaan komt…

Echter beschouwt BMW zelf haar eigenlijke geboortedatum op 7 maart 1916. Na talloze naamsveranderingen en wijzigingen in wat het bedrijf na de oorlog produceerde, produceerde het haar eerste vervoersmiddel in 1923 de BMW R 32 motorfiets. De BMW 303 auto zag het levenslicht in 1933 voor het eerst. 

BMW Leaseauto

BMW Lease auto

BMW is tegenwoordig een grote, oude organisatie en de complexiteit van het aanbod (naast het feit dat BMW eigenaar is van Mini en Rolls-Royce) betekent dat de auto’s niet allemaal uit één land komen, laat staan uit één fabriek. Er zijn 31 fabrieken in 14 verschillende gebieden. 

Er zijn vier fabrieken in Duitsland, waarbij het hoofdkwartier van BMW zich in München bevindt, waar u tevens een briljant ´nerdy´ museum kunt bezoeken. Hoewel in Duitsland veel wordt gebrouwen voor BMW, komen zowat alle ´SUV´ -modellen van BMW van de productielijn af in South Carolina, VS. Er zijn in alle uithoeken van de wereld BMW-fabrieken, in onder andere Brazilië, China, Indonesië en Thailand. 

 

BMW verkocht in 2019 iets minder dan 2,2 miljoen auto’s. Indien je Mini en Rolls Roys meetelt komen we op meer dan 2,5 miljoen auto’s uit. 

Zelden zult u zo’n uiteenlopend aanbod aan auto’s vinden bij andere merken dan bij BMW. En dat is voor een groot deel te danken aan de niche-overwinning van BMW en zijn belangrijkste rivalen: Audi en Mercedes.

Even enkele voorbeelden van de Duitse procent: je hebt hatchbacks met voorwielaandrijving, zeven-persoons ‘people carriers’, hardcore coupés voor op het circuit, luxueuze V12 limo’s, golfclubvriendelijke cabrio’s, talloze coupaloons, zo’n 157 verschillende soorten SUV’s, een legendarische sportsedan en de onfeilbaar glorieuze M3.

Vergeet niet dat BMW ook één van de pioniers is op het gebied van elektrische en hybride auto’s. De i3 stadsauto en de i8 supercar werden beiden eerder verkocht voordat hun tijdgenoten “stekkerauto’s” serieus namen. Dit is mogelijk de reden waarom er van beide type auto’s minder verkocht werden dan aanvankelijk werd verwacht. Zij waren “te” ver vooruit in hun tijd, nietwaar?

Hoewel de BMW 1-serie het instapmodel is van onze Oosterburen, is de prijs niet bepaald laag. Het model begint bij een aanzienlijk bedrag van £ 25.000, maar de auto is dan wel voorzien van een driecilinder motor met slanke wielen.

De hoeveelheid ruw materiaal in de grille aan de voorkant maakt de “neus” van de BMW erg kostbaar. De duurste is de nieuwe M5 CS en zou de “zwanenzang” van de niet-geëlektrificeerde M5’s genoemd kunnen worden. En dit exemplaar is niet zacht geprijsd, maar liefst £ 140.000.
De prijs wordt gerechtvaardigd door de speciale uitrusting: koolstof-keramische remmen zorgen voor gewichtsbesparing en je krijgt vier kuipstoelen erbij in plaats van twee stuks. Hoe bijzonder deze bolide ook is, waardevermindering geldt voor alle gekochte auto’s, gelukkig kunt u ook gewoon leasen bij ons 😉  

Staat u ons de vrijheid toe om te beweren dat het de ‘McLaren F1′ is? Een auto die beroemd is om de V12-motor van BMW en die (tot Bugatti opdook) de officiële titelverdediger was voor ’s werelds snelste productieauto.


Zijn gemiddelde van 240,1 km per uur in beide richtingen ( vastgelegd in 1998 met TG-held Andy Wallace aan het stuur) overtreft werkelijk alles wat BMW zelf ooit heeft gemaakt, ondanks dat zijn auto’s voor de publieke weg nooit harder dan 200 km per uur mochten gaan. Hoewel een handvol M-wagens daar zeker toe in staat zijn. De F1 overtreft zelfs BMW’s “V12 LMR racewagen”. 

Dat moet toch zeker gedurende het tijdperk van de BMW 3-serie zijn geweest. Hoeveel andere auto’s hebben in hetzelfde decennium alles zo geoptimaliseerd: van een driecilinder met turbo tot een wild toerendraaiende V8? Hoeveel andere auto’s hebben een armoedige driedeurs -hatchback in de vorm van een gesmolten Doc Martin aan de éne kant van de schaal (compact uit eind jaren ’90) en aan de andere kant van de schaal een uitgeklede tweezits circuitspecial met een prijskaartje van zes cijfers (de machtige M3 GTS) aan de andere kant aangeboden?


De 3-serie is niet alleen de BMW, het is de ‘berline’. Alle andere merken met vier deuren, een tikkeltje deftigheid en een dynamisch karakter zouden kunnen worden gezien als een concurrent van de 3-serie. Misschien is dit exemplaar net zo belangrijk als een Defender, 911 of Mini.

De 2-serie ‘Active Tourer’ telt niet mee: die rijdt namelijk echt goed voor een personenvervoerswagen. We gaan ons eveneens niet ergeren aan BMW’s huidige BIG GRILLE-fase. Weet je nog hoe afschuwelijk sommige auto’s uit het ‘Chris Bangle-tijdperk’ er nieuw uitzagen én hoe goed een 5-serie ‘M Sport’ er nu uitziet? Het is meer dan onwaarschijnlijk dat de X7 ooit succes zal hebben op esthetisch gebied, maar laten we het niet uitsluiten.


In de jaren ’90 was er een concept M8 – een die 550 pk leverde toen Ferrari’s V12’s nog geen 500 pk konden leveren – en het zag er ongelooflijk uit. Maar hij haalde geen stand op de autoshow, laat staan in productie. Je kan de recessie van de jaren 90 bedanken voor het niet komen opdagen. Ligt het aan ons, of zou dit een aantrekkelijker voorstel zijn dan de huidige, ietwat lompe 

Zijn recente uitstapje naar voorwielaandrijving, zeker. Vooral gezien de klassieke reclamecampagnes waarin rivaliserende autofabrikanten aan de schandpaal werden genageld omdat ze voorwielaangedreven sedans produceerden terwijl de keuze van de bestuurder duidelijk op achterwielaandrijving viel.

Vreemd genoeg lijken de mensen zich pas druk te maken over de komst van de nieuwste 1-serie (in plaats van de handvol MPV’s en SUV’s daarvoor), en met name de M135i hot hatch, die een parttime vierwielaandrijving heeft. Vergeet niet dat de vorige M135i leuk was, maar niet leuker dan de FWD-vrienden van Honda en Renault Sport als je eenmaal was gestopt met kattenkwaad uithalen op een natte rotonde.

De waarheid is dat een enquête onder oude, RWD 1 Serie-eigenaren aantoonde hoe weinigen van hen wisten of er iets om gaven dat hun auto iets meer overstuur had dan een Focus of Golf. En in 116d-vorm was dat ook niet zo.

De 1972 BMW Turbo was het eerste concept van het bedrijf. En mogelijk ook zijn beste.

Je hoeft geen diploma autodesign te hebben om te beseffen dat deze parmantige, tweekleurige wig een voorproefje was van het allereerste M Division product, de legendarische BMW M1. Hij is eigenlijk trager, met een 2,0-liter viercilindermotor uit de 2002 Turbo. Maar die ligt achter de bestuurder en bijrijder, net als de 3,5-liter zescilinder van de M1. De pop-up verlichting van het concept is in productie gegaan, de vleugeldeuren helaas niet.

Maar de Turbo is een voorbode van zoveel meer dan een in beperkte oplage gebouwde supercar. Zijn naam is één aanwijzing: dit is een sportwagen met het soort kleinere turbomotor dat het genre bijna heeft veroverd. Hij kijkt ook vooruit naar een toekomst waarin bescherming tegen aanrijdingen geïntegreerd is in de auto, in plaats van de vorm aan te nemen van bolle bumpers die aan de voor- en achterkant zijn vastgeplakt. En er is zelfs een systeem dat aanvoelt hoe ver voorliggers zijn en de bestuurder hoorbaar waarschuwt om te remmen als ze te dichtbij komen. Een voorloper van slimme cruise control systemen, en een remedie voor bumperklevende BMW rijders die zijn tijd ver vooruit lijkt…

Als je een auto van BWM een ‘Beemer’ noemt, heb je het blijkbaar mis. Die bijnaam gaat terug tot de jaren ´30 toen Georg Meier de eerste niet-Britse rijder werd die de ´senior race´ van de TT op het eiland Man won. Zijn motorfiets kreeg al snel de bijnaam ‘Beemer’, net zoals de machines van BSA ‘Beezers’ waren geworden.


Hoewel de bijnaam van één van de bekendste bijnamen in het spel te danken is aan een stel opgewonden “Manxmen”, is de correcte manier om een BMW op vier wielen informeel aan te spreken ‘Bimmer’, is ons verteld. De naam werd in de jaren ’70 door een Amerikaans tijdschrift in de ‘pop-cultuur’ geïntroduceerd.

Voorstel aanvragen
BMW Leasen