Aanjagers van verandering: focus op de detailhandel
Aanjagers van verandering: focus op de detailhandel

Aanjagers van verandering: focus op de detailhandel

september 15, 2021


De afgelopen 18 maanden waren turbulent voor de retailkant van de auto-industrie. Er is echter nooit een beter moment geweest om mee te doen, en de Drivers of Change-competitie – die wordt georganiseerd door Autocar in samenwerking met executive search-specialisten Ennis & Co – is uw kans om uw geweldige winkelidee onder de aandacht te brengen van enkele van de grootste namen in de branche. Dit is wat onze sponsors te zeggen hebben over hun huidige kijk op de branche en wat Drivers of Change voor hen betekent.

Klik hier voor een kans om £ 5000 te winnen en indruk te maken op de grootste dealergroepen in het VK.

Daksh Gupta

Groeps-CEO, Marshall Motor Holdings

“We boekten onlangs recordresultaten voor Marshall Motor Holdings, met een omzet van £ 1,33 miljard, terwijl de gerapporteerde winst met bijna 49% steeg. Daarnaast steeg de winst met 65,3% tot £ 157,4 miljoen.

“Hierna hebben we ook overheidssteun voor verlof en subsidies terugbetaald, evenals een bedankbonus aan alle collega’s – omdat we echt niet zouden kunnen zijn waar we nu zijn zonder de mensen die deze positieve veranderingen hebben doorgevoerd.

“Dit is waar Drivers of Change een uitermate geschikte titel is voor wat er op dit moment in deze branche gaande is. De sector verandert in een razendsnel tempo. De evolutie om te voldoen aan de emissie-eisen betekent dat fabrikanten snel op weg zijn naar elektrificatie – en producten worden steeds spannender, in combinatie met de digitale transformatie daarnaast. Het is nu, meer dan ooit, dat we mensen met ambitie nodig hebben die leergierig zijn – niet per se met auto-ervaring, maar met geweldige mensenvaardigheden en passie. Er zullen veel transformaties, uitdagingen en kansen zijn in onze branche – en ik kan geen andere bedenken met zo’n opwindende toekomst. Dus wat is een beter moment om mee te doen?”

Neil Williamson

CEO, Jardine Motors Group

“Pre-pandemie hadden we al grote vooruitgang geboekt met onze digitale transformatiestrategie, waardoor we met succes konden omgaan met de zakelijke uitdagingen waarmee we tijdens de pandemie werden geconfronteerd en onze collega’s en klanten uitstekende ondersteuning en service konden blijven bieden.

“Als groep zijn we het jaar sterk begonnen en blijven we ons aanpassen aan veranderend klantgedrag en verhoogde verwachtingen, met een gemengde benadering van betrokkenheid. Door de fysieke dealerervaring te combineren met ons e-commerce selfservice-aanbod en door meerdere alternatieve communicatiekanalen te bieden, waaronder livechat en virtuele afspraken, kunnen we voldoen aan de behoeften van onze klanten, ongeacht hoe ze ervoor kiezen om met ons te communiceren.

Aanjagers van verandering: focus op de detailhandel
Voorstel aanvragen
Aanjagers van verandering: focus op de detailhandel