logo autolease

Aston Martin Leasen

Lease jouw eigen Aston Martin snel bij Autolease.nl

0 Aston Martin om te leasen
Sorteren op:
Nieuwe auto's
Filters
Results Clear all
Merk
Merk
Model
Model
Carrosserie
Carrosserie
Leasesoort
Leasesoort
Bijtelling
Bijtelling
Brandstof
Brandstof
Transmissie
Transmissie
Clear all
Meer filters
Compare

Aston Martin Lease

Een nieuwe Aston Martin leasen is eenvoudiger dan u denkt. Zonder dat u zelfs maar van de bank af hoeft te komen, kunt u het aanbod bekijken, een offerte aanvragen, een passende overeenkomst afsluiten en een snelle levering regelen bij de verkoper van uw keuze.  


Wanneer u door de selectie van auto’s bladert, is de prijs die u ziet, de prijs die u betaalt op basis van 60 maanden. Door een eigen selectie te maken kan je dat eenvoudig aanpassen.

 
 

Aston Martin Leaseauto

Je eigen Aston Martin lease je eenvoudig bij Autolease.nl
Met Autolease.nl kun je snel een eenvoudige keuze maken tussen voor een Aston Martin en met veel verschillende andere merken auto's

Auto Lease

Voor vragen neem contact op

Maandag 9:00 – 13:00
Dinsdag 9:00 – 13:00
Woensdag 9:00 – 13:00
Donderdag 9:00 – 13:00
Vrijdag 9:00 – 13:00
Zaterdag 9:00 – 13:00
Zondag gesloten

You must add Google Maps API Key to display map

You can do it in the /wp-admin/ > Vehica Panel > Google Maps

Aston Martin Lease auto

Aston Martin is een Britse fabrikant van luxe- en sportauto’s, die schijnbaar alleen bestaat om prachtige auto’s te leveren aan Q Division van MI6… die nooit heelhuids lijken terug te komen. Maar, in tegenstelling tot James, is Aston een echte fabrikant die echt begeerlijke auto’s maakt, geen hit-and-miss films met cheesy oneliners. Ik kijk naar jou, A View to a Kill.

Aston Martin heeft al heel wat jaren achter de rug. Het begon in 1913, toen de heren Lionel Martin en Robert Bamford een Engelse racemotor – een Coventry-Simplex, voor het geval u nieuwsgierig was – in een Isotta-Fraschini-raceauto plaatsten, die was ontworpen door niemand minder dan Ettore Bugatti. Een veelbelovende start, zou je denken. Welnu, 1914 had andere plannen, zoals Wikipedia behulpzaam zal uitleggen, en het duurde uiteindelijk tot 1919 voordat een productie-Aston Martin ooit de fabriek verliet.

Dus waar past Aston in het plaatje, vraagt u? Simpel: Lionel Martin racete met auto’s op Aston Hill in Buckinghamshire. Nu weet u het.

Aston heeft een nieuwe fabriek in St Athans in Wales, op een oude ex-RAF basis, maar de Aston vlag wappert nog steeds in Gaydon en Newport Pagnell in jolly old England.

Alles bij elkaar bouwde Aston in 2018 en 2019 ongeveer 6.000 auto’s per jaar, maar aangezien 2020 het minst voorspelbare jaar is dat we ooit hebben meegemaakt, laten we het er maar op houden dat de jury dit jaar nog niet uit is over de capaciteit.

De aankomende DBX zou de verkoop omhoog moeten stuwen, omdat iedereen nog steeds gek is op SUV’s, maar Aston heeft de trage afname van Vantages opgemerkt, wat gewoon krankzinnig is voor iets dat er zo goed uitziet.

 

 

 

 

Op dit moment heeft Aston veel nieuwe auto’s in de pijplijn met de DBX luxe SUV en de circuitklare Valhalla en Valkyrie. Maar op dit moment kunt u de angstaanjagend snelle (nee, echt) DBS Superleggera, de DB11 grand tourer en de Vantage sportwagen kopen. U kunt ook de Rapide kopen, als u dat echt wilt. Maar hij is ongeveer even oud als de Tien Geboden en de markt voor vierdeurs van topklasse is echt niet meer wat hij geweest is.

Als u toevallig veel bedrijven, olievelden of bitcoins bezit, kunt u misschien een van Aston’s samenwerkingen met de door en door uitstekende carrosseriebouwer Zagato bemachtigen, die ze van tijd tot tijd uitvoeren. Misschien staat u ook al op de lijst voor een van de door Adrian Newey ontworpen superduper-hypercars. Als dat zo is, hebt u geluk! Belt u ons alstublieft.

 

Een goedkope Aston Martin? Uitstekend idee. Laten we wat vegetarisch varkensvlees, droog water en op afstand geloofwaardige wereldleiders nemen als we toch bezig zijn.

De goedkoopste nieuwe Aston die je kunt kopen is de Vantage van £120,000, met zijn door Mercedes geleverde 4.0-liter V8, gigantische grille en stuurwiel in de vorm van Edvard Munch’s De Schreeuw. Het is een zeer vermakelijk ding om te rijden, natuurlijk, zoals Aston’s sportwagen zou moeten zijn.

Aan de andere kant van de schaal staat de 2,5 miljoen pond kostende Valkyrie, die misschien wel een van de meest hersenkrakende combinaties van cijfers en vorm is die we ooit hebben gezien. En dan, als klap op de vuurpijl, is hij ook nog legaal op de weg.

 

Nou, dat hangt echt af van uw definitie van ‘bouwen’. Bijvoorbeeld, de topsnelheid van de Valkyrie’s van ongeveer 250 mph is ruim voor Aston’s (toegegeven, nooit echt trage) reeks. Maar de leveringen zijn uitgesteld tot 2022 als gevolg van weer een moeilijk jaar voor Aston, dus het zal niet publiekelijk snelheden als deze bereiken op korte termijn. Dus kijken we in plaats daarvan naar de 211 mph DBS Superleggera, die de honneurs waarneemt voor snelste Aston … voor nu.

En als we het dan toch over fantastische filmauto’s hebben, die raket-aangedreven V8 Vantage uit The Living Daylights zou waarschijnlijk de kroon spannen, omdat hij, je weet wel, raket-aangedreven is. En dat moet sneller zijn dan een Valkyrie, Cosworth V12 of niet.

En opeens hadden we het beste idee voor een Top Gear drag race ooit.

 

 

Dat moet toch wel de associatie met een zekere suave geheim agent zijn. Geen enkele andere fabrikant is zo verbonden met een fictief personage als Aston, en geen enkele andere fabrikant heeft zo’n wereldberoemd icoon als boegbeeld van het merk gehad.

En die associatie van de perfect geklede heer en zijn wielen gaf een anders financieel wankel en niet altijd vooruitstrevend bedrijf iets wat alle fabrikanten willen: een dosis cool die groot genoeg is om de opwarming van de aarde te keren.

Als je van pijp-en-elleboog-patches houdt, zul je waarschijnlijk iets zeggen over zijn overwinningen op Le Mans of zoiets. Natuurlijk, vriend.

 

Dat is waarschijnlijk een gelijkspel tussen de zeven keer dat het failliet ging in de 20e eeuw, of het feit dat het nog een bailout nodig had in januari 2020 van Lawrence Stroll, Racing Point F1 teameigenaar en vader van Lance.

Of, je weet wel… de Cygnet.

 

 

Was het toen ze aankondigden dat ze een boot, vliegende auto, motor en een onderzeeër gingen bouwen? Zeer waarschijnlijk. Eerlijk gezegd zou het ons op dit moment niet verbazen als Aston zou aankondigen een Synthwave-band op te richten, een nieuwe social media-dienst te starten en plannen te maken om Mars te koloniseren.

 

 

We waren helemaal klaar om de DB10 te kiezen. Echt waar. Misschien was het omdat we hem door de Romeinse straten zagen glijden met James Bond’s gekozen stuntrijder aan het stuur, misschien omdat hij de Vantage, waar zijn ontwerp op zinspeelde, voorafging en op de een of andere manier overtrof. Of misschien is het omdat hij er gewoon verdomd goed uitziet.

Maar toen herinnerden we ons de Bulldog, misschien wel de meest jaren ’80 auto die we ooit hebben gezien. En dat is een beetje vreemd, aangezien hij in 1979 werd uitgebracht. Eh, dicht genoeg. Dus, wat maakte de Bulldog zo cool, afgezien van zijn straight-outta-Tron uiterlijk? Hij was gemaakt om snelheidsrecords na te jagen, met een 700 pk sterke 5,3-liter V8 met dubbele turbo (weet je nog, eind jaren 70) en een geclaimde topsnelheid van 237 km/u. Oké, hij haalde maar 190 mijl per uur, maar we herinneren ons niet dat dat zo langzaam was.

 

Interessant is dat Aston Martin ooit een goedlopende bijverdienste had in de verkoop van porseleinen replica’s van oude Le Mans-raceauto’s. Dit kan wel of niet een compleet verzinsel van onze kant zijn.

Maar ze hebben wel een koninklijk bevel om aan de Prins van Wales te leveren! En dat is op zijn minst een beetje interessant. Oh, en nu dat Stroll Sr eigenaar is van Aston, kun je verwachten dat Stroll Jr in de toekomst in Aston Martin F1 auto’s zal rijden! Of niet … het is Aston, na alles.

 

Aston Martin Leasen
Voorstel aanvragen
Aston Martin Leasen